مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:452021-12-26اقتصادي

برداشت پنبه در سطح 204 هکتار از مزارع آرادان


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: کشاورزان این شهرستان، 204 هکتار از اراضی خود را به کشت پنبه اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید نادری فر، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آرادان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برداشت پنبه در سطح 204 هکتار از مزارع شهرستان آرادان خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود با توجه به عملکرد حدود 2.

8 تن در هکتار 571 تن طلای سفید در این شهرستان تولید شود.

وی به ارقام کشت شده پنبه در شهرستان آرادان اشاره کرد و گفت: ارقام کشت شده شامل ورامین، خرداد، ساجدی، خورشید و ارقام وارداتی مای و ماکسا است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان اضافه کرد: کشت پنبه در این شهرستان از نیمه دوم اردیبهشت تا اوایل خردادماه آغاز شده و از اواخر مهرماه تا پایان آذرماه برداشت می شود.

نادری فر گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته سطح زیر کشت محصول پنبه کاهش یافته که مهم ترین دلیل آن قیمت خرید در سال گذشته، کاهش نزولات آسمانی، کمبود آب در سال جاری و استقبال کشاورزان از کشت محصولات علوفه ای بوده است.

وی ادامه داد: در عین حال محصول پنبه امسال در مقایسه با سال گذشته با توجه به عمل کردن به توصیه کارشناسی با افزایش عملکرد در واحد سطح روبه رو شده و علاوه بر این محصول امسال با داشتن کیفیت بالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت پنبه در سطح 204 هکتار از مزارع آرادان

برداشت پنبه در سطح 204 هکتار از مزارع آرادان