مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:302021-12-26سياسي

توصیه استاندار به شهردار یاسوج/ ورودی های پایتخت طبیعت ایران ساماندهی شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساماندهی در وردی های شهر یاسوج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم تنفیذ شهردار مرکز استان در حالی روز گذشته برگزار شد که در مسیر انجام شود.

نستهن مقدم شهرداری یاسوج هم گفت: علی رغم محدودیت های اعتباری در حوادثی مانند سیل و زلزله خدمات خوبی ارائه کردیم البته نیاز است این تلاش ها مضاعف شود.

شهردار یاسوج بیان کرد: شورای دوره ششم مجددا به من اعتماد کردند که از آنها تشکر می کنم، در دوره جدید از هیچ تلاشی برای داشتن شهری در خور شان مردم دریغ نمی کنم.

وی بیان کرد: شهرداری یاسوج و دستگاه های خدمات رسان وظایف مشابه ای با هم دارند اما در اکثر مواقع در خدمات رسانی خلاف یکدیگر عمل می کنیم  که باعث هدر رفت منابع می شود مثلا ما آسفالت یک خیابان را در یکی از مناطق استان انجام دادیم کار تمام نشده بود که آب و فاضلاب کندکاری خود را آغاز کرد، می طلبد همکاری و هماهنگی لازم میان دستگاه های خدمات رسان وجود داشته باشد.

مقدم با بیان اینکه یاسوج مهاجرپذیرترین شهر ایران است، گفت: شهر یاسوج شاید 134 هزار  نفر باشد اما شهرداری به 150 هزار نفر خدمات می دهد و از حومه شهر تا مادوان و سرآبتاوه از خدمات شهرداری بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاندار به شهردار یاسوج/ ورودی های پایتخت طبیعت ایران ساماندهی شود

توصیه استاندار به شهردار یاسوج/ ورودی های پایتخت طبیعت ایران ساماندهی شود