مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:152021-12-26ورزشي

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات شکارچیان


رییس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: با مجموعه اقداماتی که طی چندماه گذشته انجام گرفته، تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده و امیدواریم با برنامه های مختلف روزهایی طلایی برای این رشته رقم بزنیم.

- تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات "شکارچیان" ایسنا/کرمانشاه رییس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: با مجموعه اقداماتی که طی چندماه گذشته انجام گرفته، تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده و امیدواریم با برنامه های مختلف روزهایی طلایی برای این رشته رقم بزنیم.

شورش فرامرزی که چندماه پیش سکان هدایت تیراندازی کرمانشاه را بدست گرفت، در گفت و گو با ایسنا، به ارائه گزارشی از عملکردش در این مدت پرداخت و اظهارکرد: باتوجه به اینکه در آن زمان تنها سالن تیراندازی استان در مجموعه ورزشی 15 خرداد به علت فرسودگی سلاح ها و نداشتن دستگاه کمپرسور برای شارژ سلاح ها تعطیل شده بود، در گام اول راه اندازی مجدد این سالن را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: سلاح ها را تعمیر و مشکل شارژ آنها را حل کردیم تا دوباره درب های سالن به روی ورزشکاران این رشته باز شود و اکنون نیز این سالن فعال است.

رییس هیات تیراندازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از طرفی باتوجه به مسکوت ماندن پروژه سایت اهداف پروازی کرمانشاه، ادامه این پروژه را پیگیری کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات شکارچیان

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات شکارچیان