مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:552021-12-26اقتصادي

کمک بلاعوض یک میلیون دلاری کره جنوبی به ازبکستان


آژانس توسعه بین المللی کره جنوبی (KOICA) برای حمایت از مردم آسیب دیده از «کووید-19» در ازبکستان به این کشور معادل 900 هزار دلار کمک بلاعوض اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، آژانس توسعه بین المللی کره جنوبی (KOICA) برای حمایت از مردم آسیب دیده از کووید-19 در ازبکستان به این کشور معادل 900 هزار دلار کمک بلاعوض اختصاص داده است.

آژانس توسعه بین المللی کره جنوبی با همکاری وزارت حمایت از محله و خانواده ازبکستان در استان های سردریا و بخارا این کشور در زمینه حمایت اجتماعی از خانواده های کم بضاعت و آموزش زنان برای حرفه های مختلف طرح های مهم را اجرا می کند.

در چارچوب طرحی که توسط آژانس توسعه بین المللی کره جنوبی تامین مالی می شود، برای مردم آسیب دیده از پاندمی و سیل در استان سردریا معادل 500 هزار دلار کمک بلاعوض اختصاص داده است.

همچنین آژانس توسعه بین المللی کره جنوبی و وزارت حمایت از محله و خانواده ازبکستان در مورد اجرای مشترک طرح حمایت اجتماعی از مردم آسیب دیده از پاندمی کووید-19 یک تفاهمنامه به ارزش 400 هزار دلار امضا کردند.

بر اساس این تفاهمنامه در ناحیه های قره قل ، شافیرکان و کاگان استان بخارا برای مردم این مناطق مراکز آموزشی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض یک میلیون دلاری کره جنوبی به ازبکستان

کمک بلاعوض یک میلیون دلاری کره جنوبی به ازبکستان