مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 02:402021-12-25سياسي

هدیه کریسمس امام که اشک بانوی مسیحی را درآورد


حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور در خاطرات خود به روزهای اقامت امام در نوفل لوشاتو پرداخته و از هدیه های ویژه ای گفته که به سفارش ایشان و به مناسبت عید میلاد حضرت مسیح سلام الله علیه به دست همسایه ها رسید.

- که در نوفل لوشاتو نیز از همراهان و نزدیکان ایشان بود، در خاطره ای به برنامه های امام برای مسیحیان ساکن در نوفل لوشاتو پرداخته و اینگونه نقل کرده است: مسأله ای که بسیار قابل توجه بود طرز رفتار و برخورد حضرت امام در نوفل لوشاتو بود، ‎ ‎ به طوری که تمام اهالی محل را به خود جذب کرده بود، اهالی محل که در بدو ورود امام ‎ ‎ ممکن بود ناراضی باشند؛ زیرا رفت و آمد زیادی می شد و آرامش محل از بین رفته بود؛ ‎ ‎ اما به مرور زمان به رضایت آنها انجامید.

از جمله برنامه هایی که امام در آنجا اجرا کردند و خیلی مؤثر بود، این بود که شب ‎ ‎ تولد حضرت عیسی مسیح(ع) پیامی برای مسیحیان جهان فرستادند که خبرگزاری ها آن را ‎ ‎ پخش کردند و در کنار این پیام، دستور دادند که هدایایی را که از ایران آورده اند مثل گز، ‎ ‎ آجیل، شیرینی و.

بین اهالی نوفل لوشاتو تقسیم کنند.

ما آن شب شیرینی ها و گزها را ‎ ‎ تقسیم کردیم و در کنار هر یک از بسته ها یک شاخه گل گذاشتیم و هر چند نفر به طرفی ‎ ‎ رفتیم، من آن چند جایی که رفتم دیدم مردم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کریسمس امام که اشک بانوی مسیحی را درآورد

هدیه کریسمس امام که اشک بانوی مسیحی را درآورد