مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:252021-12-25سياسي

دانشگاه ها در تدوین مکتب شهید سلیمانی پیشقدم شوند


فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی کشور باید نسخه ارزشمند مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را تدوین کرده و در این زمینه پیشقدم باشند.

- سردار رحیم نوعی اقدم ]چهارم دی در همایش بصیرت علوی و فاطمی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: امروز دوستداران سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در هر نقطه جهان سعی می کنند تا از رفتار، سلوک و سیره این شخصیت وارسته برای خود الگویی شایسته و مناسب پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در مواجهه با کودکان، نوجوانان و جوانان شاهد اظهار محبت آنها به شهید سلیمانی هستیم که قطعا در تداوم مسیر عزتمندانه این شهید والامقام باید سیره و سلوک او به عنوان یک مکتب ارزشمند تدوین و برای نسل های آینده به یادگار بماند.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه از دانشگاه ها و مراکز علمی خواست تا در قالب اتاق فکر کار تدوین نسخه ارزشمند مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را آغاز کنند و ما نیز به نوبه خود آماده ارائه دیدگاه ها و همچنین خاطراتی از این شهید وارسته هستیم.

نوعی اقدم به 3 مؤلفه مدیریت، تربیت و مقاومت در مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اولین مؤلفه در این زمینه خدایی بودن و در مسیر الهی حرکت کردن است که قطعا در همه زوایای زندگی شهید سلیمانی حتی در بحران ها می توان رگه هایی از این خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در تدوین مکتب شهید سلیمانی پیشقدم شوند

دانشگاه ها در تدوین مکتب شهید سلیمانی پیشقدم شوند