مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:552021-12-25ورزشي

درخواست نماینده مجلس از رییس جمهور/ وزارتخانه ها دیپلماسی ورزشی را پیگیری کنند


نماینده اصفهان در مجلس طی نامه ای از رییس جمهور خواست که وزارتخانه ها با اهتمام بیشتری موضوع دیپلماسی ورزشی را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی   و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای از رییس جمهور خواست که وزارتخانه ها با اهتمام بیشتری موضوع دیپلماسی ورزشی را پیگیری کنند.

متن نامه نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور به شرح زیر است: حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران باسلام و احترام با عنایت به مطالبه و پیگیری جمعی از فعالان حوزه ورزش، متاسفانه بهره گیری دولت از ظرفیت دیپلماسی ورزشی درحد بسیار ضعیفی است و گزارشات واصله حکایت از عدم توجه جدی به این مبحث مهم و اثرگذار دارد.

  موضوع دیپلماسی ورزشی در طول مستمر، گزارش اقدامات و پیگیری ها به جنابعالی، دولت و مجلس شورای اسلامی گزارش شود.

ظرفیت های بسیار زیادی در بخش اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین ما و برخی از کشورها وجود دارد که با بهره گیری از دیپلماسی ورزشی می توان نسبت به تعمیق و گسترش تعاملات دیپلماتیک از طریق رویدادهای ورزشی اقدام نمود و چه بسا این نوع رویکرد در دیپلماسی، بتواند از رویکردهای دیگر و مرسوم راهگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده مجلس از رییس جمهور/ وزارتخانه ها دیپلماسی ورزشی را پیگیری کنند

درخواست نماینده مجلس از رییس جمهور/ وزارتخانه ها دیپلماسی ورزشی را پیگیری کنند