مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:352021-12-25سياسي

جوکار: دست اندرکاران با جدیت مانع صادرات محصولات بی کیفیت گلخانه ای شوند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بررسی استاندارد محصولات گلخانه ای باید با دقت و سرعت بیشتری انجام شود، گفت: صادرات محصولات بی کیفیت گلخانه ای اعتبار یزدو ایران را خدشه دار می کند و دست اندرکاران با جدیت مانع این مهم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: قرار بود که ایران بازارهای با تاکید بر این که متاسفانه ارسال کالاهای بی کیفیت به خارج کشور سبب شده که ما بازار کشورهای هدف را از دست دهیم گفت: این موضوع بدنامی بسیار زیاد برای کشور به وجود می آورد و اعتبارمان را به شدت مخدوش می کند.

جوکار با اشاره به این که علاوه بر بازارهای صادراتی ما باید به کیفیت محصولات در بازار داخل هم توجه داشته باشیم، تصریح کرد: این که ما کالای با کیفیت پایین به بازار عرضه کنیم هم سلامت جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید بدانیم که کیفیت محصولات غذایی مثل سیفیجات را چه نهادی باید مورد ارزیابی قرار دهد و شاخص های استانداردی آن کاملا مشخص باشد.

وی با تاکید بر این که باید حتما میزان سموم مصرفی که برای محصولات غذایی و دامی استفاده می شود مشخص باشد و نظارت کافی برای اجرای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: دست اندرکاران با جدیت مانع صادرات محصولات بی کیفیت گلخانه ای شوند

جوکار: دست اندرکاران با جدیت مانع صادرات محصولات بی کیفیت گلخانه ای شوند