مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:502021-12-25سياسي

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در طرح سوال از شهردار چه گفتند؟


بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار طرح سؤال 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار طرح سؤال 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز برگزار شد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این نشست با بیان اینکه انتظار داریم شهردار بندرعباس به شعارهایش در زمان انتصابش پایبند باشد و از آن مسیر دور نشود، اظهار کرد: پنج محور اساسی در شعارهای آقای نوبانی بود که هیچ کدام رعایت نمی شود و در بحث شفاف سازی و انتصابات نیز کاملاً خلاف وعده های شهردار بندرعباس در حال انجام است.

اسماعیل بواشه با اشاره به اینکه در این خصوص دو بار نطق انجام دادم و زمانی که جواب سؤالاتم گرفته نشد مجبور به طرح سؤال شدم، خاطرنشان کرد: در حضور مردم ای کاش اعضای کانون انتصابات شهرداری بندرعباس نیز معرفی می شد تا شبهه سلیقه ای بودن انتصابات نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در خصوص انتصابات شهرداری بندرعباس هیچ گونه استعلامی صورت نگرفته و بنده به سلامت و صداقت آقای نوبانی رأی دادم ای کاش کاری نکنیم تا این دو موضوع را زیر سؤال ببریم.

بواشه با بیان اینکه طرح سؤال از شهردار بندرعباس حق قانونی ماست، عنوان کرد: افرادی که پشت پرده در حال مدیریت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در طرح سوال از شهردار چه گفتند؟

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در طرح سوال از شهردار چه گفتند؟