مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:402021-12-25سياسي

پرهیز از غفلت و نفاق بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی است


پرهیز از غفلت و نفاق، بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: پرهیز از غفلت و نفاق، بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی است.

حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (4 دی ماه) در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت دهه بصیرت ابهر، با بیان اینکه 9 دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود، عنوان کرد: یقیناً بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی، ضرورت بصیرت مداری و پرهیز از غفلت و نفاق است.

وی با تاکید بر اینکه ما در حساس ترین نقطه تاریخ ایران که نه، بلکه در حساس ترین برهه تاریخ خلقت ایستاده ایم، تصریح کرد: وظیفه ما این است که در برهه حساس فعلی پرچمی را که به دست گرفته ایم، با سربلندی به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

امام جمعه ابهر ضمن تاکید بر حفظ وحدت نیروهای انقلابی، تاکید کرد: هیچ نیروی خارجی را توان و یارای ضربه زدن و وارد کردن آسیب به انقلاب و کشورمان نیست اما باید مراقبت کنیم تا منافقان ابتدای انقلاب و معدود خسته شدگان بعدی از پشت، خنجر به نظام و انقلاب نزنند.

مرادپور در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به جایگاه حماسه 9 دی، برنامه های بزرگداشت این روز و همه مراسم دهه بصیرت باید هر چه باشکوه تر برگزار و آحاد مردم به معنای حقیقی کلمه در این مراسم حضور عالی داشته باشند، اضافه کرد: در طول دهه بصیرت در سطح شهرستان در شهرهای ابهر، صایین قلعه، هیدج و شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از غفلت و نفاق بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی است

پرهیز از غفلت و نفاق بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی است