مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:152021-12-25اقتصادي

جزییات ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی


مدیرعامل شرکت ایساکو از آمادگی این شرکت برای بازسازی اساسی تاکسی ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مفید در مراسم انعقاد تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی با شرکت ایساکو گفت: ایران خودرو نگاه ویژه ای به مشتریان عمده خود از جمله تاکسی ها دارد و هدف مان این است که مشتریان عمده خود را از جمله تاکسیرانان راضی نگه داریم.

وی با بیان این که خودمان ابراز علاقه کردیم که خدمات ایساکوکارت را برای رانندگان تاکسی محدود نکنیم، اظهار کرد: البته در نظر داریم با انتخاب خود مشتری (تاکسیرانی) خدمات را ارائه کنیم و همچنین در راستای تسهیل بیشتر تعداد بانک ها را افزایش خواهیم داد.

وی با بیان این که بسته به میزان علاقه مندی تاکسیرانی می توانیم حوزه تسهیلات مان را افزایش دهیم، گفت: بسته به میزان علاقه مندی تاکسیرانان می توانیم حوزه تسهیلاتی مان را متنوع کنیم و همچنین می توانیم برای بازسازی تاکسی هایی که در بازه عمر مفیدشان قرار دارند اما نیاز به بازسازی اساسی دارند نیز ورود کنیم.

در ادامه برازجانی - مدیر توسعه بازار شرکت ایساکو - اظهار کرد: شرکت ایساکو از سال 1395 کارتی را با هدف ارائه خدمات خاص به اقشار مختلف طراحی کرده است که این کارت بیشتر برای سازمان ها و ارگان های دولتی بود اما حالا برای جامعه زحمت کش تاکسیرانی نیز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی

جزییات ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی