مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:202021-12-25سياسي

آلبوم موسیقی ای در ستایش یک شهر/ «تهران سیاه» حاصل بی تدبیری ماست


آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «تهرانِ جان» روز شنبه چهارم دی ماه با حضور دستیار ویژه شهردار تهران در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزارشد.

- ، آیین رونمایی از آلبوم موسیقی تهران جان از تولیدات مشترک مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 و امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور حجت الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی زند وکیلی معاون هنری و امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی این سازمان با همراهی علی محمد مودب شاعر و دیگر مدیران فرهنگی هنری و جمعی از هنرمندان روز شنبه چهارم دی ماه برگزار شد.

حسین هوشیار مدیر فرهنگی هنری منطقه 22 تهران و مدیر فرهنگسرای تهران در ابتدای این برنامه گفت: بنده و همکاران به عنوان متولیان فرهنگسراهای تهران تنها فرهنگسرایی است که نام زیبای تهران را به یدک می کشد.

ما تمام تلاشمان را به کار برده ایم آنچه می تواند به هویت تهران معنا ببخشد اجرایی شود.

در این راستا معرفی جذابیت ها و هویت های فرهنگی هنری شهرداری تهران جزو وظایف اصلی بوده که کوشیده ایم آن را به سرانجام برسانیم.

مدیر فرهنگسرای تهران افزود: وقتی پیشنهاد تولید آلبوم از سوی امیر حسین سمیعی به ما شد بسیار خوشحال شدیم که عزیزان ما در ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش می کنند تا در کارهای مشترکی را با عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم موسیقی ای در ستایش یک شهر/ «تهران سیاه» حاصل بی تدبیری ماست

آلبوم موسیقی ای در ستایش یک شهر/ «تهران سیاه» حاصل بی تدبیری ماست