مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:352021-12-25سياسي

راه اندازی موکب بین الملل سردار دل ها در کرمان با حضور 43 کشور


رییس کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان گفت: کمیته بین الملل ستاد بزرگداشت شهادت سردار دل ها با دغدغه کار مردمی در حوزه بین المللی تشکیل و موکبی با حضور 43 کشور راه اندازی شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته  کمیته روحانیت مساجد و تشکل های مردمی در مکتب سلیمانی تشکیل شد و ستاد مردمی در سراسر استان کرمان شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تاکید رهبری بر مردمی برگزار شدن برنامه های مکتب سلیمانی ادامه داد: ستادهای مردمی در استان های مختلف نیز شکل گرفته است تا مردم در حوزه مکتب سلیمانی چه می کنند و ما آن را هدفمند و تسهیل کنیم.

حقانی اضافه کرد: کمیته اسکان با هم افزایی مجموعه های مردمی را به هم متصل کردند و با همکاری مساجد تکایا و منازل مردمی آماده می شود.

وی افزود: کمیته مواکب نیز در کرمان راه اندازی شده است و غذا برای زائران تهیه و توزیع می شود و کمیته بین الملل نیز با دغدغه کار مردمی در حوزه بین المللی تشکیل شد و موکبی با حضور 43 کشور راه اندازی شده است و همایش بین الملل و 5 هزار بسته فرهنگی از دیگر اقدامات این کمیته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موکب بین الملل سردار دل ها در کرمان با حضور 43 کشور

راه اندازی موکب بین الملل سردار دل ها در کرمان با حضور 43 کشور