مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:302021-12-25اقتصادي

از فعالیت قصابی های متخلف در فارس جلوگیری می شود


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین سلامت شهروندان با هرگونه تخلف در زمینه کشتار و عرضه غیرمجاز دام در سطح استان برخورد قانونی خواهد شد.

- ابراهیمی شنبه 4 دی در جلسه تعیین تکلیف قصابی های غیر مجاز که با حضور شهرداری های مناطق 5،7،9 و 10 شیراز، جانشین فرماندهی انتظامی شیراز و رییس بازرسی و نظارت اصناف فارس برگزار شد، با بیان این مطلب که برای انجام ذبح دام و فروش آن باید تمام موارد قانونی و بهداشتی رعایت شود، گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات بهداشتی و همچنین حفظ سلامت شهروندان با قصابی هایی که به صورت غیرقانونی و غیر بهداشتی اقدام به فروش و عرضه گوشت می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

او با بیان اینکه تمام قصابی ها باید موارد قانونی اعم از گرفتن پروانه کسب، رعایت موارد بهداشتی، ذبح قانونی دام و .

که مورد تایید ارگان های مربوطه است رعایت کنند، ادامه داد: بیشتر قصابی های غیرمجاز که شناسایی شده اند فاقد پروانه کسب هستند و تعدادی نیز که پروانه کسب دارند موارد قانونی را رعایت نکرده اند که این اقدام می تواند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

قاسم اکبری، شهردار منطقه هفت شیراز نیز در این جلسه گفت: در سطح منطقه هفت با توجه به اهمیت موضوع با شناسایی قصابی های متخلف با حکم دادستانی و همکاری ارگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعالیت قصابی های متخلف در فارس جلوگیری می شود

از فعالیت قصابی های متخلف در فارس جلوگیری می شود