مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:302021-12-25سياسي

قول «مخبر» برای باغ موزه/ گره پروژه 11 ساله در سفر یازدهم باز می شود؟


11 سال است که سومین استان خسارت دیده از جنگ را معطل نگه داشته تا نمادی از رشادت قوم لر در دفاع مقدس باشد؛ حالا در سفر یازدهم دولت و با قول«مخبر»مردم منتظر گره گشایی از پروژه هستند.

- - گروه استان ها: پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف به ویژه بخش فرهنگ لرستان موجب مغفول ماندن ظرفیت های استان شده است، پروژه هایی که بیشتر از یک دهه و گاهی حتی تا دو دهه قدمت دارند و همچنان به عنوان نماد کم توجهی متولیان از آن ها یاد می شود.

پروژه های نیمه کاره زخمی در مرکز استان و دیگر شهرستان ها همواره در معرض دید مردم بوده و موجب کاهش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی شده است به طوری که برخی از این پروژه ها به عنوان زخم های تاریخی ناسور شده اند.

و اما لرستان را سومین استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی می دانند؛ استانی که به رغم کسب افتخارات فراوان در دوران دفاع مقدس همچنان باغ موزه ندارد و این پروژه فرهنگی در آستانه 11 سالگی است.

باغ موزه دفاع مقدس لرستان با گذشت 11 سال از آغاز عملیات اجرایی همچنان در جدال با معضل تکراری کمبود اعتبار به سر می برد تا این پروژه عظیم فرهنگی در میان وعده ها نیمه تمام باقی بماند.

یکی از مطالبات فرهنگی مردم و خانواده شهدای استان لرستان تکمیل این باغ موزه دفاع مقدس بعد از سال ها از سوی متولیان امر است، پروژه ای که در جریان سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول «مخبر» برای باغ موزه/ گره پروژه 11 ساله در سفر یازدهم باز می شود؟

قول «مخبر» برای باغ موزه/ گره پروژه 11 ساله در سفر یازدهم باز می شود؟