مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 05:202021-12-25فرهنگي

«نواهای مرتضی خان» شنیدنی شد/ یک ادای دین به پیانوی ایرانی


آلبوم «نواهای مرتضی خان» مشتمل بر اجرای تصانیف مرتضی محجوبی آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی ایرانی با تنظیم و نوازندگی پیانوی مزدا انصاری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم نواهای مرتضی خان مشتمل بر اجرای تصانیف مرتضی محجوبی آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی ایرانی با تنظیم و نوازندگی پیانوی مزدا انصاری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نواهای مرتضی خان عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که مشتمل بر اجرای تصانیف مرتضی محجوبی نوازنده فقید پیانو با تنظیم و نوازندگی مزدا انصاری منتشر شد.

جانا به نگاهی ، ای ناله بی اثر ، نوای نی ، من بی دل ساقی ، من از روز ازل ، نام عاشق ، بزم گدا ، زلف تو ، کاروان ، آثاری هستند که در این آلبوم با تک نوازی پیانو مزدا انصاری پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

این در حالی است که مزدا انصاری نوازنده و ضبط موسیقی، حامی حقیقی میکس و مسترینگ، بیژن بیژنی خوشنویسی، غزاله بیک زاده طراح و گرافیک برخی از عوامل اجرایی آلبوم را تشکیل می دهند.

مزدا انصاری درباره این اثر نوشته است: سال هاست در نظر دارم آلبوم از تک نوازی پیانوی ایرانی به خصوص با پیگیری همسر گرامی تقدیم به علاقه مندان کنم و یقین دارم که کمی هم دیر دارم دینم را به پیانوی ایرانی ادا می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نواهای مرتضی خان» شنیدنی شد/ یک ادای دین به پیانوی ایرانی

«نواهای مرتضی خان» شنیدنی شد/ یک ادای دین به پیانوی ایرانی