مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 20:452021-12-24ورزشي

فولاد ازنا به زودی راه اندازی می شود


نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت فولاد ازنا در حال انتقال است و با اعتبار در نظر گرفته شده ضمن حل مشکل حقوقی، به زودی راه اندازی می شود.

- حسین گودرزی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که هدف سفر اول دولت به لرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: در این راستا شهرستان ازنا پروژه های نیمه تمام بزرگ و به نامی داشت که اعتبارات خوبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سفر رییس جمهور جهت تصویب نهایی پروژه ها و سفر وزرا به عنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان ازنا، جهت تأیید نهایی و بازدید از پروژه ها بود.

گودرزی تصریح کرد: در شهرستان ازنا برای تکمیل چهارخطه ازنا ـ شازند، تکمیل سد کمندان و شبکه آبیاری و زهکشی روستاهای تحت پوشش، آبرسانی شهر ازنا، زمین چمن مصنوعی، تخریب و بازسازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران، تکمیل سالن ورزشی گلیجرد و رفع مشکل حقوقی فولاد ازنا اعتبار گذاشته شد.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: کار واگذاری شرکت فولاد انجام شده و کار انتقال در حال برگزاری است، به زودی مرحله راه اندازی آن شروع خواهد شد، شرط کردیم خریدار حداقل باید 1000 میلیارد تومان با دو امضاء در بانک صنعت و معدن به ودیعه بگذارد که فولاد صدر راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد ازنا به زودی راه اندازی می شود

فولاد ازنا به زودی راه اندازی می شود