مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:452021-12-24سياسي

9 دی تجلی وحدت و خروش ملت علیه فتنه/ شهردار پل دختر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند


9 دی روز بصیرت ، تجلی وحدت و خروش ملت ایران علیه فتنه و نفاق و تجدید بیعت با ولایت و رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری از 9 دی به حماسه تعبیر کردند و در تقویم ملت ایران ثبت و ضبط گردید.

وی افزود: مردم با خلق حماسه 9 دی بر ضد فتنه و نفاق در داخل و خارج خروشیدند که این انقلابی دیگر را در کشور رقم زد و از ایام الله است که آتش فتنه را در سال 88  خاموش و فتنه گران را مایوس و منزوی کرد.

امام جمعه پل دختر از برگزاری مراسم 9 دی در این شهر خبر داد و گفت: تمام کسانی که دوست دار نظام و انقلاب و علیه فتنه و فتنه انگیزی به پا می خیزند و دلشان برای انقلاب می تپد و برای خون شهدا اهمیت قایل هستند در این اجتماع شرکت خواهند کرد تا یک بار دیگر به راه امام و شهدا لبیک گویند.

وی به رزمایش پیامبر اعظم(ص) در استان های بوشهر و خوزستان اشاره کرد و افزود: این رزمایش بر اساس نظر کارشناسان نظامی یک رزمایش بی سابقه بودکه بیشتر حالت تهاجمی دارد تا تدافعی که نشان از آمادگی صد درصد نیروهای مسلح کشورمان در برابر تهاجم احتمالی دشمن است.

موسوی یادآورشد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) پیام صریح و توام با عزت برای همه کشورها به ویژه کشورهای منطقه و غرب آسیا داشت و برای همسایه و کشورهای اسلامی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی تجلی وحدت و خروش ملت علیه فتنه/ شهردار پل دختر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند

9 دی تجلی وحدت و خروش ملت علیه فتنه/ شهردار پل دختر به اوضاع نابسامان شهر رسیدگی کند