مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:002021-12-24سياسي

دوران تهدید کردن ایران تمام شده است/ دشمن مراقب باشد غلط زیادی نکند


امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش تهاجمی سپاه پاسداران در پاسخ تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: دشمنان ما بدانند که اگر غلط زیادی کنند پاسخ های ما نابودکننده خواهد بود.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش تهاجمی سپاه پاسداران در پاسخ تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: دشمنان ما بدانند که اگر غلط زیادی کنند پاسخ های ما نابودکننده خواهد بود.

آیت الله نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان گرگان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد با دعوت خود و همگان به تقوای الهی و پرهیزکاری، اظهار کرد: آشناترین اسنانها به خدا کسانی هستند که به قضا و قدر الهی راضی باشند و تمام عوالم را آفریده شده بر اساس علم، حکمت، مصلحت و نظامات منضبط از سوی پروردگار بداند.

وی برگزاری تهاجمی رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) را در سه استان جنوبی کشور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک اقدام مهم و ارزشمند دانست و افزود: اخیرا رژیم صهیونیستی با تحریک آمریکایی ها تهدید به حمله به مراکز هسته ای ایران اسلامی کردند که باز هم نشان از نابخردانه آنها دارند.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه امروز آن روزی نیست که یک جوجه مستکبری به نام صدام به ایران حمله کند، خاطرنشان کرد: امروز حتی خود آمریکا هم جرات حمله نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران تهدید کردن ایران تمام شده است/ دشمن مراقب باشد غلط زیادی نکند

دوران تهدید کردن ایران تمام شده است/ دشمن مراقب باشد غلط زیادی نکند