مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:052021-12-24سياسي

اجرای طرح پشتیبان جهت تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای اجرای طرح پشتیبان جهت تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای اجرای طرح پشتیبان جهت تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (سوم دی ماه) در جریان این بازدید که شهردار بندرعباس، مدیرعامل آبفا و جمعی از مسئولان دستگاه های متولی نیز حضور داشتند، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در محل مورد نظر، دستورات لازم را به منظور رفع فوری موانع موجود صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه ورود فاضلاب به دریا موجب تهدید جدی علیه سلامت شهروندان و سبب تخریب محیط زیست و در نهایت ایجاد بوی متعفن در شهر بندرعباس و گلایه شهروندان در این خصوص شده است، اظهار کرد: بر اساس رسالت دستگاه قضایی جهت پیگیری حقوق عامه، این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفته است و بر همین اساس با مصوبه این شورا؛ پروژه ای به طول 22 کیلومتر به منظور هدایت فاضلاب به غرب شهر بندرعباس جهت استفاده صنایع بزرگ در حال اجرا می باشد.

این مقام قضایی افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارشناسی، اتمام عملیات اجرایی پروژه مذکور به دو سال زمان نیاز دارد، لذا جهت جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پشتیبان جهت تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس

اجرای طرح پشتیبان جهت تسریع در هدایت فاضلاب به صنایع غرب بندرعباس