مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:202021-12-24سياسي

کشورهای مدعی حقوق بشر چهره واقعی خود را در دوران کرونا نشان دادند


رییس نهاد رهبری دانشگاه ها با اشاره به نقاط سیاه و روشن دوران کرونا، گفت: از نقاط سیاه کرونا این بود که برخی از کشورها اقلام بهداشتی دیگران را در فرودگاهای خود مصادره کردند و برخی کشورها درمان کهنسالان را کنار گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جشن میلاد حضرت مسیح و بزرگداشت شب یلدا که ویژه  دانشجویان بین المللی دانشگاه های تهران برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن مسلمانان و مسیحیان براساس آیات قرآن و هم از نظر تاریخی گفت: در قرآن آیه ای داریم که می فرماید مسیحیان دوستان نزدیکی برای مسلمانان هستند و همچنین گفته شده بین مسلمانان و مسیحیان قرابت و نزدیکی وجود دارد.

وی تاکید کرد: در صدر اسلام زمانی که اعراب مشرک و مشرکان مکه پیامبر و یارانش را تحت فشار قرار دادند، مسلمانان به رهبری جعفر بن ابیطالب پسر عموی پیامبر(ص) مکه را ترک کردند و به کشور مسیحی حبشه پناهنده شدند و وقتی مشرکان مکه خواهان استرداد پناهندگان مسلمان شدند و برای این کار پیشنهاد هدیه دادند، نجاشی پادشاه حبشه نپذیرفت.

    رستمی تاکید کرد: در آن زمان پادشاه حبشه از جعفر بن ابی طالب سوال کرد حرف شما چیست و جعفر آیات مبارکه سوره مریم را برای پادشاه حبشه خواند و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مدعی حقوق بشر چهره واقعی خود را در دوران کرونا نشان دادند

کشورهای مدعی حقوق بشر چهره واقعی خود را در دوران کرونا نشان دادند