مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 20:352021-12-23سياسي

مطالبات باید از راه درست اعلام شد/بدهکاری 14 هزار و 800 میلیارد تومانی بنیاد شهید


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: محل گفت وگو با ایثارگران کف خیابان نیست و اعتراض های این چنینی نیز غلط است چرا که موجب سوء استفاده دشمنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در دیدار با ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بنیاد شهید نهادی انقلابی با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری کشور تشکیل شده است، اظهار کرد: برخی درخواست هایی که ارائه شده در حیطه وظایف قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی دیگر نیز خارج از حیطه وظایف این دستگاه است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با اجرا نشدن برخی قوانین مصوب برای ایثارگران گفت: قوانین متعدد و دیده نشدن بار مالی و ضوابط اجرایی برای قوانین تصویب شده در مطالبه گری ایثار و شهادت درباره اشتغال، معیشت است که به همین خاطر بنیاد شهید وظایف فرهنگی خود را تعطیل کرده و گام به گام از این عرصه دور شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 31 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که 100 میلیارد تومان آن بودجه فرهنگی بود که تقریبا هیچ است، گفت: علاوه بر این بنیاد شهید  بدهکاری 14 هزار و 800 میلیارد تومانی دارد که بخشی از این بدهی ها، شهریه دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات باید از راه درست اعلام شد/بدهکاری 14 هزار و 800 میلیارد تومانی بنیاد شهید

مطالبات باید از راه درست اعلام شد/بدهکاری 14 هزار و 800 میلیارد تومانی بنیاد شهید