مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:502021-12-23اقتصادي

دادگستری فارس: دستگیری سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی/ خروج 16 میلیون دلار از کشور


این شرکت هرمی با وعده های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس های خارجی و وعده خرید سهام شرکت های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می کرده در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه انجام نشده است.

- این شرکت هرمی با وعده های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس های خارجی و وعده خرید سهام شرکت های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می کرده در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه انجام نشده است.

رییس کل دادگستری استان فارس از دستگیری هفت عضو اصلی یک شرکت هرمی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در این استان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی برای فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است، گفت: این اقدام باعث مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی افزود: این شرکت هرمی با وعده های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس های خارجی و وعده خرید سهام شرکت های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می کرده در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری فارس: دستگیری سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی/ خروج 16 میلیون دلار از کشور

دادگستری فارس: دستگیری سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی/ خروج 16 میلیون دلار از کشور