مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:452021-12-23سياسي

لزوم توجه به توسعه حکم رانی دینی در مدیریت فرهنگی کشور


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وزارت ارشاد در حوزه توسعه دین و معارف دینی مسئولیت مستقیم دارد و باید برای حکم رانی دینی در کشور تلاش کند.

- ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنج شنبه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت این وزارت خانه در توسعه فرهنگی دینی در جامعه، اظهار کرد: مسئولیت مستقیم توسعه دین و معارف دین در کشور، در وزارت ارشاد و به دست شماست.

وی ادامه داد: متأسفانه پس از گذشته 43 سال از انقلاب، هنوز حکمرانی دینی در کشور حاکم نشده و منشأ فقدان حکم رانی دینی نیز مدیریت فرهنگی کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که در رابطه با رعایت حلال و حرام در جامعه با تساهل و تسامح مواجه هستیم، اضافه کرد: طوری رفتار شده که دیگر نمی توانیم در بانک از حرمت ربا حرف بزنیم زیرا کار درستی در حوزه توسعه حلال و حرام الهی در جامعه انجام نشده است.

وی افزود: از هنرمندانی که به برکت نظام اسلامی به موقعیت و موفقیتی رسیده اند باید مطالبه شود که برای این نظام و انقلاب چه کردند، همه از این نظام طلبکار هستند اما هیچکدام نمی گویند برای بستری که زمینه موفقیت آنان را فراهم کرده چه کردند.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: لازم است در مسئله هنر و سینما، مسئله حرام و اجتناب از آن در این دوره پررنگ شود و مانع اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به توسعه حکم رانی دینی در مدیریت فرهنگی کشور

لزوم توجه به توسعه حکم رانی دینی در مدیریت فرهنگی کشور