مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:302021-12-23سياسي

ممانعت انگلیسی ها از ساخت یادبود سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد


به رغم کسب مجوزهای لازم، گروهی انگلیسی وابسته به شرکت موسوم به «G4S» از ساخت یادواره برای فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و نایب رییس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق ممانعت به عمل آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عراقی، شامگاه چهارشنبه، خبر دادند که شرکت مجری طرح ساخت بنای یادبود برای شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نایب رییس سازمان الحشدالشعبی عراق در فرودگاه بغداد از تعویق ساخت این یادواره خبر داده است.

  بر اساس گزارش کانال تلگرامی صابرین نیوز ، شرکت مجری طرح ابتدا خاطرنشان کرد که پس از خواسته پیشین مصطفی الکاظمی نخست وزیر فعلی عراق درباره موکول کردن اجرای طرح یادشده به زمانی دیگر به علت حضور دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در رأس قدرت و بیم او از اعمال تحریم علیه عراق، ساخت بنای یادبود به تعویق افتاد.

با این حال، شرکت مذکور اضافه کرد: ما از حضور یک سری شرکت خارجی در محل که مانع اجرای دستور و [مفاد] سند قانونی شدند، غافلگیر شدیم .

حضور گروه انگلیسی در محل و جلوگیری از ساخت بنای یادبود   طبق این گزارش، شرکت مذکور خبر داده است که حین حضور در محل برای اجرای طرح، گروهی انگلیسی وابسته به شرکت G4S و گروهی دیگر وابسته به چند شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت انگلیسی ها از ساخت یادبود سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد

ممانعت انگلیسی ها از ساخت یادبود سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد