مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:252021-12-23ورزشي

ایجاد خانه مهندس با کاربری های متنوع در هر استان


رییس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر کدام از استان ها با کاربری های اقامتی، ورزشی، تفریحی، تجاری، تالار و سالن های اجتماعات و بازیهای کامپیوتری خبر داد.

- احمد خرم در حاشیه دیدار با استاندار و معاون عمرانی استان در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت بحران، اظهار کرد: استان یزد دارای هفت هزار مهندس است که 750 نفر از این تعداد عضو سازمان نظام مهندسی یزد و دارای تحصیلات عالیه هستند لذا در تمام زمینه ها می توان از توانایی آنها در هر آنچه ماموریت می شود، بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح جهش مسکن، از آمادگی نظام مهندسی ساختمان در زمینه کارگزاری ساخت مسکن در استان خبر داد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر استان خبر داد و گفت: خانه های مهندس در قالب هفت کاربری شامل کاربری های اقامتی، ورزشی، تفریحی، بازیهای کامپیوتری، تجاری، تالار و سالن های اجتماعات و همایش ها فعالیت می کنند لذا در صورت واگذاری زمین به این امر شاهد ایجاد خانه مهندس استان در سریع ترین زمان خواهیم بود.

وی افزود: این اقدام برای استانی مثل یزد که دارای جاذبه های توریستی و تاریخی فراوان است، حائز اهمیت است و با ایجاد آن می توان پای مهندسان کشور را نیز به استان یزد باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خانه مهندس با کاربری های متنوع در هر استان

ایجاد خانه مهندس با کاربری های متنوع در هر استان