مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:002021-12-23دانش

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی می شود


فرماندار گراش از راه اندازی مجمع نخبه پروری در این شهرستان خبر داد و گفت: لازم است که افراد مستعد و دانشجویان نخبه مناطق روستایی بازپروری شوند.

- با اشاره به دیدار خود با رییس مرکز نخبگان ومدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور استان فارس اظهار کرد: توسعه فرهنگ نخبه پروری و شناسایی نخبگان در گراش ضروری است.

وی افزود: باید نخبه گرایی به عنوان یک رویکرد اساسی در سطح مدیریت شهرستان گراش دنبال شود، زیرا این شهرستان نیازمند پرورش نیروهای جوان نخبه برای پست های مهم این منطقه است.

فرماندار گراش، نقش دفتر بنیاد ملی نخبگان در این شهرستان را مؤثر و کاربردی دانست و تاکید کرد: بدون شک در سطوح مختلف شهرستان به ویژه در مناطق روستایی دانشجو و افراد مستعد بالایی وجود دارند که بایستی شناسایی و بازپروری شوند.

غلام پور از راه اندازی مجمع خیرین نخبه پرور گراش، خبر داد و بیان کرد: امید است با راه اندازی این مجمع و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در جهت حمایت از نخبه ها و استعدادهای برتر گام برداریم.

او نقش خیرین گراشی در کنار دولت را نقش تأثیرگذاری دانست و بیان کرد: مشارکت خیرین این منطقه باعث رشد شاخص های توسعه منطقه جنوب کشور شده است.

فرماندار گراش، مشارکت خیرین گراشی در خدمات عام المنفعه را محدود به این شهرستان ندانست و گفت: خدمات خیرین نیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی می شود

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی می شود