مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:002021-12-23سياسي

استاندار گیلان: قدمی برای احیای تالاب انزلی برداشته نشد


استاندار گیلان با بیان اینکه در این سال ها سازمان ها و ادارات مختلف قدمی برای احیای تالاب برنداشتند، گفت: تصمیمات ما به حیات و زندگی آینده مردم ساکن در حوزه تالاب بستگی دارد و به همین دلیل احیای تالاب انزلی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت تالاب های گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به گسترش حریم تالاب، به دلیل افزایش رسوبات در آن اظهار کرد: راه نجات تالاب کار کارشناسی علمی و دقیق است، تصمیمات امروز ما به حیات و زندگی آینده مردم تالاب بستگی دارد لذا ایجاد کارگروهی با رویکرد جهادی برای احیای تالاب انزلی ضروری است.

وی با بیان اینکه در این سال ها سازمان ها و ادارات مختلف قدمی برای احیای تالاب برنداشتند، گفت: عملکرد مسؤولان برای احیای تالاب عرصه را برای مردم سخت و زندگی را برای آبزیان و پرندگان آن محدوده سمی کرده و باید برای بهبود این مشکل پیگیری ملی صورت بگیرد.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه تعیین حد بستر تالاب انزلی باید بر اساس کنوانسیون رامسر باشد و ما اجازه دست اندازی به هیچ احدی را در این منطقه نداده و جلوی اقدامات سوءاستفاده گران را می گیریم، افزود: پیشگیری از افزایش رسوب گذاری در تالاب انزلی ضرورت دارد لذا آبخیزداری استان نیز باید رودخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: قدمی برای احیای تالاب انزلی برداشته نشد

استاندار گیلان: قدمی برای احیای تالاب انزلی برداشته نشد