مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:352021-12-23سياسي

شهرک های صنعتی چندین سال است که خاک می خورند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک های صنعتی چندین سال است که خاک می خورند گفت: سند آمایش استان بر اساس مطالعات صورت نگرفته است چراکه مشخص نیست چشم انداز 10 سال آینده استان چیست و چه جایگاهی برای شهرستان دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان ضمن گلایه از عدم توجه به توزیع عادلانه امکانات و پروژ ه ها در همه شهرستان ها اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ با وجود همه محرومیت ها در بودجه ای که تحت عنوان ظرفیت های توسعه سال 1401 آماده شده، کل اعتبارات 1401 کبودراهنگ اندازه یکی از پروژه ها هم نیست.

وی با گلایه از اینکه چرا پروژه ای برای بهار و کبودراهنگ در بودجه 1401 تعریف نشده است افزود: باید نگاه مسوولان فرق کند زیرا نگاه رهبری نیز نگاه و توزیع عادلانه اعتبارات است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه سال 1370 نیروگاه شهیدمفتح را در کبودراهنگ ایجاد کردند، آب منطقه را خورده و 15 فروچاله ایجاد کرده است گفت: به سرمایه گذاری که بنده برای کشت گلخانه ای و دریافت تسهیلات از بانک معرفی کردم، گفته شده که بیمه فروچاله ارایه کند، این چه تضامینی است که بانک درخواست کرده؟ چرا چوب لای چرخ سرمایه گذار می گذارید؟  وی ادامه داد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی چندین سال است که خاک می خورند

شهرک های صنعتی چندین سال است که خاک می خورند