مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:052021-12-23پزشكي

جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن تشریح جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت، گفت: متقاضیان برای ثبت نام دفاتر خدمات سلامت تا 10 دی ماه فرصت دارند و آزمون کتبی هم در تاریخ 23 دی ماه برگزار می شود.

- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن تشریح جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت، گفت: متقاضیان برای ثبت نام دفاتر خدمات سلامت تا 10 دی ماه فرصت دارند و آزمون کتبی هم در تاریخ 23 دی ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محسن فرهادی با بیان اینکه از سال 1395 وزارت بهداشت برای تقویت نظارت و جبران کمبود پرسنل نظارتی، تصمیم گرفت که اقدامات حاکمیتی و غیرحاکمیتی را بر اساس اسناد بالادستی به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: ابتدا در سال 1396 در استان تهران حدود 30 دفتر خدمات سلامت به صورت آزمایشی فعالیت کردند که دستاوردهای آن مثبت بود و بر همین اساس کار را به کل کشور گسترش دادیم و در حال حاضر حدود 160 دفتر خدمات سلامت فعال هستند که در این دفاتر، 1700 نفر دانش آموخته رشته مهندسی بهداشت محیط بکار گرفته شده اند.

وی افزود: دفاتر خدمات سلامت توسط بخش غیردولتی راه اندازی شده و کارشناسان بهداشتی را بکار گرفته و شروع به کار ممیّزی و کارشناسی بهداشتی در سطح اصناف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت

جزییات فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت