مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:202021-12-23حوادث

انهدام باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اراک


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات کارآگاهان پلیس استان، یک باند 4 نفره سرقت در شهرستان اراک منهدم شد و به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند.

- کامیار چهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک بیان داشت: در پی وصول شکایتی مبنی برسرقت از تجهیزات پزشکی از مطب یکی از پزشکان در شهرستان اراک و دیگر سرقت های مشابه از اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از وقوع سرقت های مورد نظر از سوی یک باند 3 نفره از سارقان سابقه دار با یک دستگاه خودروی سواری در این پرونده به دست آمد.

این مقام مسئول یادآور شد: با تعاملات اطلاعاتی انجام شده و استعلامات صورت گرفته از شماره پلاک خودروی سارقان، مخفیگاه این افراد شناسایی و همگی آنان در عملیاتی در شهرستان اراک دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف خودروی سارقان و انتقال آن به پارکینگ اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام افراد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارک موجود به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان اراک و فروش اموال سرقتی به دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اراک

انهدام باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی در اراک