مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 21:452021-12-22فرهنگي

چرا محمدرضا هنرمند از شورای پروانه ساخت انصراف داد؟


مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی شود، - محمدرضا هنرمند درباره حضور خود در شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی و خبرهایی که اخیرا از انصراف او از شورا به گوش رسیده توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا هنرمند، کارگردان فیلم های دزد عروسک ها ، دیدار ، مرد عوضی ، مومیایی3 و سمفونی نهم یکی از هفت نفری است که نیمه های آبان ماه امسال با حکم محمد خزاعی به عضویت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی معرفی شد.

اما از هفته گذشته خبرهایی مبنی بر کناره گیری این فیلمساز از شورا منتشر شده و او در گفت وگویی با ایسنا به سوال هایی در این مورد پاسخ داد.

متن کامل این گفت وگو را در ادامه می خوانید: در روزهای گذشته خبرهایی غیررسمی شنیده و منتشر شده مبنی براینکه جنابعالی از شورای پروانه ساخت انصراف داده اید.

دلیل این انصراف چیست؟ بخصوص آنکه در میان همکاران شما و برخی خبرهای فضای مجازی گفته می شود دلیل انصراف شما مربوط به ساخت فیلم مسیح پسر مریم محصول سازمان اوج بخاطر طی نشدن مراحل صدور پروانه ساخت و در واقع صدور مجوز سفارشی برای آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محمدرضا هنرمند از شورای پروانه ساخت انصراف داد؟

چرا محمدرضا هنرمند از شورای پروانه ساخت انصراف داد؟