مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:352021-12-22اقتصادي

موانع ازدواج جوانان


شاید یک قدم عقب تر از مبحث رسیدن پای جوانان به اتاق های مشاوره ازدواج و چالش های آن، موضوع اصلی موانع موجود در مسیر ازدواج برای قریب به 13 میلیون جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داده است که در حال حاضر 12 میلیون و 800 هزار جوان در سن ازدواج داریم.

او که در نشست با تعدادی از مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج صحبت می کرد، همچنین برای توسعه این مراکز خبر از رتبه بندی مراکز مشاوره تخصصی ازدواج استان تهران داد و از چالش های اجباری کردن مشاوره پیش از ازدواج گفت.

به گفته مهدی متقی فر در حال حاضر مشاوره پیش از ازدواج اجباری نیست و وجود مراکز مشاوره تخصصی مطمئن راهی برای این اجباری کردن است.

وی همچنین از تهیه اطلس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج نیز خبر داده است تا بر اساس این اطلس مخاطبان توسط اپلیکیشنی به راحتی بتوانند از نزدیک ترین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و از رتبه این مراکز مطلع شوند.

مراجعه به مشاوران پیش از ازدواج گر چه امروزه بیش از گذشته مورد توجه جوانان و خانواده ها قرار گرفته است اما هنوز هم تا مطلوب فاصله زیادی دارد.

می دانیم که یک مشاور متبحر می تواند با سنجش زوجین در ابعاد مختلف از طریق پرسشنامه های کاربردی و مصاحبه چالش های احتمالی و میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ازدواج جوانان

موانع ازدواج جوانان