مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:402021-12-22حوادث

استرداد کلاهبردار 20 هزار میلیارد تومانی به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر استرداد متهم 20 هزار میلیارد تومانی به کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: - رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بازداشت و استرداد فردی به اتهام 20 هزار میلیارد تومان کلاهبرداری به کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر استرداد متهم 20 هزار میلیارد تومانی به کشور، در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس دستور مقامات قضایی، فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 20 هزار میلیارد تومان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: متهم با همدستی چند نفر دیگر، با ایجاد چندین شرکت صوری و گشایش اعتبار اسنادی برای واردات کالا به ایران، در خارج از کشور با استفاده از جعل اسناد، کالای تقلبی را به جای کالا های واقعی به کشور ارسال می کرد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به یکی از کشور های منطقه متواری شده است که با استفاده از ظرفیت های موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان اینترپل، محل اختفای وی شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی های لازم با مراجع مربوطه داخلی و سازمان اینترپل، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً این متهم اقتصادی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد کلاهبردار 20 هزار میلیارد تومانی به کشور

استرداد کلاهبردار 20 هزار میلیارد تومانی به کشور