مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:252021-12-22سياسي

یک سوم پرونده هایدادگستری در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود


رییس مرکز توسعه حل اختلاف با بیان اینکه یک سوم پرونده های تشکیل شده در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود، گفت: حذف شورای حل اختلاف بار عظیمی از پرنده ها را به قوه قضاییه تحمیل خواهد کرد و باید به مخالفان متذکر شد که در این مورد باید دوراندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر امروز در دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف استان زنجان با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه اظهار کرد: ای کاش حالا که عیب ها مطرح می شود در مورد اقدامات خوب انجام شده که قابل توجه هم بوده صحبتی می شد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با تاکید بر اینکه اعضای شورای حل اختلاف با افتخار وارد این حوزه شده و جزو افراد ممتاز محسوب می شوند، افزود: فعالیت در حوزه صلح و سازش اقدامی بسیار والا و ارزشمند محسوب می شود که باید قدر دانسته شود.

وی با بیان اینکه هنوز هم هستند افرادی که به کارکنان شورای حل اختلاف در قوه قضاییه به عنوان شهروند درجه 2 نگاه می کنند، تصریح کرد: مسؤولان مرکز برای احقاق حقوق کارکنان این شورا در چند جبهه در حال فعالیت و جنگ هستند و از قضا این شورا مخالفانی در داخل و خارج قوه قضاییه دارد که در تصمیم گیری ها تاثیرگذار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم پرونده هایدادگستری در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود

یک سوم پرونده هایدادگستری در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود