مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:352021-12-22سياسي

حمایت دستگاه قضایی از موسسات داوری در راستای ایجاد صلح و سازش


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: زحمات و تلاشهای اعضای شورای حل اختلاف بایستی در پرونده ها با ایجاد صلح و سازش تجلی پیدا کند.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: زحمات و تلاشهای اعضای شورای حل اختلاف بایستی در پرونده ها با ایجاد صلح و سازش تجلی پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام المسلمین هادی صادقی در همایش شورای حل اختلاف استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های رییس کل دادگستری استان، معاون مرکز توسعه حل اختلاف استان و اعضای شورای حل اختلاف، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده که همه این اقدامات قابل تقدیر است.

وی در خطاب به اعضای شورای حل اختلاف استان افزود: شما به عنوان بزرگان ممتاز دستگاه قضایی به حساب می آیید به دلیل اینکه کاری که شما انجام می دهید و صلح و سازشی که بین اصحاب پرونده می کنید، کار اولیا و انبیاء است و باید به خود ببالید که در این مسیر قرار گرفته اید.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با اشاره به وضعیت استخدامی اعضای شورای حل اختلاف، گفت: مشکلاتی در حوزه استخدامی عزیزان وجود دارد اما همه تلاش و کوشش در مرکز این است که با رایزنی بین مجلس و قوه قضاییه به صورت قانونی این مشکلات را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از موسسات داوری در راستای ایجاد صلح و سازش

حمایت دستگاه قضایی از موسسات داوری در راستای ایجاد صلح و سازش