مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:002021-12-22سياسي

اسامی 1300 دستگاه که حقوق کارکنان را اعلام نکردند


با وجود هشدار سازمان اداری و استخدامی در رابطه با ورود اطلاعات حقوقی کارکنان دستگاه های اجرایی به سامانه ثبت حقوق و مزایا بیش از 1300 دستگاه هنوز هیچ اطلاعاتی وارد نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آنکه پرداخت حقوق کارکنان در آبان ماه مشروط به ورود اطلاعات حقوق و مزایا به سامانه مربوطه شد، سازمان اداری و استخدامی مهلت دو هفته ای برای دستگاه هایی تعیین کرد که هنوز اطلاعات را وارد و یا تکمیل نکرده بودند و با ارائه تعهد کتبی، امکان پرداخت حقوق برای آنها فراهم می شد.

در آذرماه بود که بار دیگر سازمان اداری و استخدامی با دستگاه های مربوطه مکاتبه و طی بخشنامه ای اعلام کرد که حداکثر تا 15 آذرماه باید اطلاعات در سامانه تکمیل شده باشد در غیر این صورت پرداختی برای مسئولان مربوطه یعنی بالاترین مقام دستگاه اجرایی به همراه معاونان مالی و اداری یا معاون توسعه منابع انسانی و همچنین ذی حساب صورت نمی گیرد.

گزارش از سازمان استخدامی به برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد رفت بررسی های نشان می دهد که در 29 آذر ماه، مکاتبه ای بین لطیفی- رییس سازمان اداری و استخدامی- با رییس سازمان برنامه و بودجه- و همچنین وزیر اقتصاد صورت گرفته و ضمن ارائه گزارش این سازمان در رابطه با آخرین وضعیت ورود اطلاعات به سامانه حقوق و مزایا و سامانه پاکنا، لیست دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 1300 دستگاه که حقوق کارکنان را اعلام نکردند

اسامی 1300 دستگاه که حقوق کارکنان را اعلام نکردند