مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:102021-12-22پزشكي

نکته هایی برای آشنایی بانوان با ضرورت هیسترکتومی


خیلی از موارد هیسترکتومی ممکن است در حین زایمان و زمانی که مادر باردار است و به دلیل خونریزی های خیلی شدید که با سایر اقدامات لازم غیر قابل کنترل است، - ایسنا/کردستان یک متخصص زنان و زایمان عنوان کرد: خیلی از موارد هیسترکتومی ممکن است در حین زایمان و زمانی که مادر باردار است و به دلیل خونریزی های خیلی شدید که با سایر اقدامات لازم غیر قابل کنترل است، انجام شود.

دکتر بهار قماشچی در گفت و گو با ایسنا گفت: هیسترکتومی عبارت است از تخلیه رحم ولی در بسیاری از موارد تخلیه رحم همراه با درآوردن تخمدان ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به مواردی که فرد نیاز است هیسترکتومی انجام دهد، افزود: خونریزی های غیرقابل درمان که به درمان های دارویی جوابگو نیستند، بیمارانی که به علت خونریزی از آنها نمونه برداری صورت گرفته و نتیجه پاتولوژی افزایش ضخامت آندومتریک را گزارش کرده و جواب پاتولوژی لزوم تخلیه رحم را تایید می کند از جمله این موارد است.

متخصص زنان و زایمان عنوان کرد: خیلی از موارد هیسترکتومی ممکن است در حین زایمان و زمانی که مادر باردار است و به دلیل خونریزی های خیلی شدید که با سایر اقدامات لازم غیرقابل کنترل است، انجام شود، حتی ممکن است که خانمی که به تازگی زایمان طبیعی انجام داده یا سزارین شده گاهی متخصصان زنان را مجبور می کند که جهت کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته هایی برای آشنایی بانوان با ضرورت هیسترکتومی

نکته هایی برای آشنایی بانوان با ضرورت هیسترکتومی