مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:402021-12-22بين الملل

نگرانی سازمان ملل از وخامت اوضاع امنیتی در فلسطین و گسترش شهرک سازی های اسراییل


نماینده دبیرکل سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از وخامت اوضاع امنیتی در اراضی فلسطینی از جمله قدس شرقی ابراز نگرانی کرد.

- نماینده دبیرکل سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از وخامت اوضاع امنیتی در اراضی فلسطینی از جمله قدس شرقی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تور وینسلند، نماینده دبیرکل سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در گزارش ماهانه خود در مقابل شورای امنیت درباره اوضاع اراضی فلسطین به افزایش روند خشونت و ادامه حملات از جمله حملات شهرک نشینان، عملیات تفتیش و یورش به اراضی فلسطینی، افزایش ساخت و ساز شهرک ها و ویران کردن خانه های فلسطینی ها یا بیرون کردن آنها از خانه هایشان و بحران مالی و اقتصادی تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره کرد.

وی هشدار داد: عدم حل این مسائل احتمالاً به وخامت بیشتر اوضاع منجر می شود و تاثیر منفی بر اوضاع امنیتی قدس می گذارد و باعث افزایش خطر از بین رفتن توافق آتش بس می شود که از ماه می گذشته اجرایی شده است.

وینسلند گفت: از 29 سپتامبر نیروهای امنیتی اسراییل 12 فلسطینی از جمله یک زن و چهار کودک را طی تظاهرات، درگیری ها، عملیات جستجو و بازداشت و حملات به قتل رسانده و 306 فلسطینی از جمله سه زن و 53 کودک را زخمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان ملل از وخامت اوضاع امنیتی در فلسطین و گسترش شهرک سازی های اسراییل

نگرانی سازمان ملل از وخامت اوضاع امنیتی در فلسطین و گسترش شهرک سازی های اسراییل