مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:352021-12-22اجتماعي

خبرهایی تازه از قوهای تالاب سرخرود/ از شایعه قوکشی تا ضرورت اعمال قانون شکارچیان


رییس اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد با بیان اینکه یکی از احتمال های موجود برای  تغییر مکان، تأمین نیاز غذایی قوها است، گفت: با توجه به افزایش مهاجرت پرندگان به منطقه و کمبود غذا، - به گزاش خبرگزاری فارس از مازندران، قوها همه ساله مهمان تالاب سرخرود محمودآباد می شوند و باحضورشان حال و هوای دیگری به این تالاب زیبا می بخشند اما این روزها اخباری مبنی بر قوکشی و زنده گیری و خریدوفروش قوها زبان به زبان می چرخد.

درحالی اخبار مختلفی از قوها در فضای مجازی دست به دست می شود که محیط بانان در کانکسی که در اطراف تالاب محمودآباد تعبیه  شده مستقر هستند و این روزها گشت ها و پایش ها را تشدید کردند که شاهد بروز مشکلی برای این مهمانان نباشیم.

علی محمد دعاگو رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد در این باره با اشاره به تشدید نظارت ها در این منطقه، اظهار کرد: کانکس محیط بانی در کنار تالاب نصب و محیط بانان بصورت شبانه روزی در آن مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قوها به بیش از 700 بال رسیده است، افزود: پیش بینی افزایش جمعیت قوها را منطقه خواهیم داشت که البته باتوجه به شرایط جوی منطقه است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد با بیان اینکه  یکی از احتمال های موجود برای  تغییر مکان و پرکشیدن قوها تأمین نیاز غذایی قوها است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی تازه از قوهای تالاب سرخرود/ از شایعه قوکشی تا ضرورت اعمال قانون شکارچیان

خبرهایی تازه از قوهای تالاب سرخرود/ از شایعه قوکشی تا ضرورت اعمال قانون شکارچیان