مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:152021-12-22دانش

کارگاه «آشنایی با اصول و مبانی پرنده نگری مقدماتی» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست، زیست شناسی، شاخه دانشجویی علوم زیستی، گروه تنوع زیستی ایران، - کارگاه آشنایی با اصول و مبانی پرنده نگری مقدماتی برگزار می شود انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست، زیست شناسی، شاخه دانشجویی علوم زیستی، گروه تنوع زیستی ایران، انجمن بوم شناسان توسعه پایدار وادی و انجمن علمی دانشجویی مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان، کارگاه آشنایی با اصول و مبانی پرنده نگری مقدماتی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با تفریح جذاب و علمی پرنده نگری و جنبه های گوناگون آن ، چگونه زندگی با سبک پرنده نگری را شروع کنیم؟ ، تفاوت های پرنده نگری و پرنده شناسی ، آشنایی با زندگی برخی پرندگان، رفتارها، عادات و نظام حاکم بر زندگی آن ها ، استفاده از کتاب راهنما و نحوه شناسایی پرندگان و ارزش های گوناگون پرندگان از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.

این دوره با تدریس حامد موسوی - مدیر عامل باشگاه پرنده نگری ایرانیان و لیدر تخصصی پرنده نگری، روز پنج شنبه 2 دی ماه، ساعت18 الی 20، به صورت آنلاین و در بستر پلتفرم اسکای روم برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «آشنایی با اصول و مبانی پرنده نگری مقدماتی» برگزار می شود

کارگاه «آشنایی با اصول و مبانی پرنده نگری مقدماتی» برگزار می شود