مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-21فرهنگي

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: غربالگری خبرنگاران در دستور کار است


نظام صنفی و غربالگری خبرنگاران در دستور کار قرار دارد و البته در سال های گذشته رسانه ها مانع از شکل گیری این موارد شده اند.

- معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: غربالگری خبرنگاران در دستور کار است نظام صنفی و غربالگری خبرنگاران در دستور کار قرار دارد و البته در سال های گذشته رسانه ها مانع از شکل گیری این موارد شده اند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظام صنفی و غربالگری خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مهدی پور 30 آذرماه در نشست با اصحاب رسانه استان همدان بیان کرد: در کشور مجموعه ای مسائل و چالش های عمومی در حوزه رسانه وجود دارد.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته تغییرات مثبت زیادی در حوزه مطبوعات و رسانه اتفاق افتاده است که معافیت های مدیران رسانه ها یکی از این موارد است.

مهدی پور با بیان اینکه روند بهبودی وضعیت رسانه ها رو به حرکت است، تصریح کرد: حدود 6 هزار نفر از روزنامه نگاران کشور در صندوق هنر عضو هستند اما باید توجه داشت که بیمه صندوق هنر شامل مشاغل سخت نیست.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: بیمه فعالان رسانه از بیمه صندوق هنر جداست و بیمه خبرنگاران که شامل سختی کار است باید از طریق رسانه ها صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: غربالگری خبرنگاران در دستور کار است

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: غربالگری خبرنگاران در دستور کار است