مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-21ورزشي

مدیرعامل 90 ارومیه: استقلالی ها گفتند آبرویمان رفته،محکم بازی نکنید!


مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه نسبت به شایعاتی که پیرامون درخواست بازیکنانش از استقلال مطرح شد واکنش نشان داد.

- جی پلاس، یحیی بهاری در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار استقلال و 90 ارومیه رخ داد اظهار داشت: قبل بازی فارق از هر نتیجه اعلام کردیم که برنده هستیم چون به توان و غیرت اعضای باشگاه نود ایمان داشتیم و با یک تیم کاملا بومی و بازیکنان 17 ، 18 ساله به میدان رفتیم.

مقابل استقلال هر چه که در توان داشتیم را نمایش دادیم و متاسفانه در دقایق آخر کم تجربگی بازیکنان باعث شد که گل مساوی را دریافت کنیم و در آخر شکست خوردیم.

فارس نوشت؛ وی در خصوص اینکه از روز گذشته این شایعه به وجود آمده که بازیکنان نود ارومیه قبل از بازی و در حین گرم کردن به استقلالی ها گفتند کمتر گل بزنید عنوان کرد: اتفاقا بر عکس این را گفته اند.

با گوش های خودم شنیدم بازیکنان استقلال در داخل زمین به ما گفتند که اعتبار و آبرویمان رفته است و شما که قصد قهرمانی ندارید پس جان مادرتان در مقابل ما محکم بازی نکنید! مدیر عامل تیم نود ارومیه گفت:انسان عاقل باید بداند که تا دقیقه 88 استقلال اسیر تیم ما بود.

قبل از بازی هم گفتم که مشکل فوتبال ما این است که یک سری پول بیت المال به یک سری از اشخاص داده می شود که لیاقتش را ندارند و وقتی منافع خود را در خطر می بینند خیلی راحت می آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل 90 ارومیه: استقلالی ها گفتند آبرویمان رفته،محکم بازی نکنید!

مدیرعامل 90 ارومیه: استقلالی ها گفتند آبرویمان رفته،محکم بازی نکنید!