مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-21سياسي

ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در مورد آن باید بدانید


به چه نوع تیزری، تیزر تبلیغاتی گفته می شود؟ تیزرهای تبلیغاتی چطور ساخته می شوند؟ کدام آژانس تبلیغاتی بهتر و حرفه ای تر تیزر می سازد؟ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آنی بین، اگر این سؤالات برای شما هم به وجود آمده، این متن را بخوانید و بالاخره جواب سؤال هایتان را به زبانی ساده بگیرید.

چند نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد؟ به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی (ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی ) را می توان در سه گروه رئال، انیمیشن سه بعدی و موشن گرافیک دسته بندی کرد؛ اما هر شرکت یا کسب وکاری به یک دلیل به سراغ ساخت تیزرهای تبلیغاتی می رود: 1.

معرفی مجموعه، سازمان، شرکت، کارگاه، استارت آپ، کسب وکار یا مشاغل جدید: در تیزر معرفی کسب وکار، بخش ها و اجزای مختلف کسب وکار معرفی می شود و مدل و اهداف سازمان ارائه می شود.

خدمات یا سرویس های آن ها در مقایسه با رقبا نشان داده می شود.

2.

معرفی برند یا فیلم برند: در تیزر معرفی برند هویت برند ایجاد یا تقویت می شود.

فیلم برند محصول و خدمات و یا خود برند را مستقیم نمایش نمی دهد، بلکه با نمایش ارزش ها و اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد.

3.

معرفی محصول، کالا یا یک خدمت: در تولید تیزر تبلیغاتی برای یک محصول یا خدمت طبیعتاً موضوع اصلی خود محصول یا آن خدمت است و ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در مورد آن باید بدانید

ساخت تیزر تبلیغاتی و هر آنچه در مورد آن باید بدانید