مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-21سياسي

سردار «ایرلو» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سردار و سفیر ایران در یمن شهید حاج حسن ایرلو، سردار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت این مهاجر فی سبیل الله را به خانواده او تسلیت گفت.

- شهادت سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدّس و سفیر انقلابی حاج حسن ایرلو (رضوان الله علیه)، همه ما را متأثر و اندوهگین نمود.

آن مجاهد سرافراز و مهاجر فی سبیل اللّه، تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

خدمات پر افتخار ایشان در طول سال های گذشته برگ زرّینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خصوص در سال های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگذار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود و تلاش های زیادی در کاهش درد و آلام مردم ستمدیده و زجر کشیده آن دیار و جبهه مقاومت داشت که صحنه های به یادماندنی در ارتباط با مردم مظلوم یمن و ارائه خدمات به آن ها از خویش باقی گذاشته است.

شهادت آرزوی دیرینه این شهید بزرگ بود و سرانجام در این مسیر الهی به دوستان و برادران شهیدش پیوست.

شهادت این اسوه تقوی و مجاهد را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خدمت خانواده محترم و اُمّت شهید پرور ایران اسلامی، اُمّت اسلام و همه آزادی خواهان جهان، وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور تبریک و تسلیت عرض می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار «ایرلو» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد

سردار «ایرلو» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد