مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-21بين الملل

رژیم صهیونیستی مانع بازگشت فلسطینیان به شهرک های تخلیه شده کرانه باختری می شود


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در سال 1383، حکم تخلیه چهار شهرک در کرانه باختری را صادر کرد و حضور شهرک نشینان صهیونیست در آن ها را غیرقانونی خواند.

- دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در سال 1383، حکم تخلیه چهار شهرک در کرانه باختری را صادر کرد و حضور شهرک نشینان صهیونیست در آن ها را غیرقانونی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، در سال 1383، آریل شارون، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت چهار شهرک یهودی نشین در مجاورت شهر جنین در کرانه باختری را تخلیه کند.

وی به ارتش اسراییل دستور داد شهرک های حومش، ترسله، گانیم و کادیم در جنوب شهر جنین را تخلیه کند.

اکنون به رغم گذشت بیش از 16 سال از زمان تخلیه شهرک ها، فلسطینی های که مالک اصلی اراضی شهرک های یادشده هستند، حق بازگشت به زمین های خود را ندارند.

این در حالی است که دادگاه عالی این رژیم به دلیل نگرانی از سکنی گزینی دوباره شهرک نشینان در این منطقه، از ورود اسراییلی ها نیز به این شهرک ها جلوگیری می کند.

با این حال، پنجشنبه گذشته، 1400 مردان مسلح فلسطینی یک شهرک نشین صهیونیست را در ورودی شهرک تخلیه شده حومش در شمال نابلس کشتند و دو نفر دیگر را زخمی کردند.

به دنبال تخلیه شهرک حومش که زیربنای آن حدود 90 درصد از اراضی روستای برقه در شمال نابلس را در برگرفته بود، مالکان اصلی منطقه به زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مانع بازگشت فلسطینیان به شهرک های تخلیه شده کرانه باختری می شود

رژیم صهیونیستی مانع بازگشت فلسطینیان به شهرک های تخلیه شده کرانه باختری می شود