مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-21اقتصادي

چرا بیمارستان زاوه در موعد مقرر تکمیل نشد؟


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زاوه گفت: بر اساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شده بود باید پروژه احداث بیمارستان راشد شهرستان زاوه تا خرداد ماه امسال به اتمام می رسید، - اما هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

رحمت اله نجفی در گفت وگو با ایسنا افزود: چون توسعه بیمارستان در برنامه نبود و در ادامه قسمت هایی مانند احداث 6 پانسیون و برخی بخش های دیگر که در تعهد پیمانکار نبود اضافه شد به همین دلیل تکمیل پروژه به تاخیر افتاد.

وی بیان کرد: طبق بازدیدی که دو هفته قبل کارشناسان دفتر فنی وزارت بهداشت و درمان از این پروژه داشتند روند پیشرفت بیمارستان خوب ارزیابی شد.

وی گفت: در این بازدید مقرر شد پیمانکار تا پایان دی ماه ساختمان را تحویل بهداشت و درمان بدهد که در این رابطه صورت جلسه ای تنظیم و پیمانکار نیز ملزم به انجام آن شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زاوه تصریح کرد: پس از اینکه ساختمان تحویل داده شود فراخوان جذب نیرو و تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: کار ساخت بیمارستان 32 تختخوابی زاوه از سال 95 آغاز شده و با بهره برداری از این پروژه حدود 80 هزار نفر از مردم این شهرستان از امکانات آن بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بیمارستان زاوه در موعد مقرر تکمیل نشد؟

چرا بیمارستان زاوه در موعد مقرر تکمیل نشد؟