مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-21فرهنگي

لغو مراسم جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا به دلیل کرونا


«نیکل کیدمن»، «کنت برانا» و «پنه لوپه کروز» از جمله چهره هایی بودند که قرار بود در مراسم اعطای جوایز جشنواره پالم اسپرینگز مورد تقدیر قرار بگیرند.

  - نیکل کیدمن ، کنت برانا و پنه لوپه کروز از جمله چهره هایی بودند که قرار بود در مراسم اعطای جوایز جشنواره پالم اسپرینگز مورد تقدیر قرار بگیرند.

  با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، در سه رویداد مهم فصل جوایز سینمایی مراسم حضوری اعطای جوایز را لغو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز آمریکا اعلام کرد مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی که قرار بود در تاریخ 6 ژانویه برگزار شود به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا همزمان با اوج گیری سویه جدید این ویروس، برگزار نخواهد شد.

نیکل کیدمن ، کنت برانا و پنه لوپه کروز از جمله چهره هایی بودند که قرار بود در مراسم اعطای جوایز جشنواره پالم اسپرینگز مورد تقدیر قرار بگیرند.

نمایش فیلم های جشنواره پالم اسپرینگز به شکل معمول از تاریخ 7 تا 12 ژانویه برگزار خواهد شد و مخاطبان برای تماشای فیلم ملزم به استفاده از ماسک و ارائه گواهی واکسیناسیون هستند.

فیلم سینمایی قهرمان به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در بخش جوایز جشنواره پالم اسپرینگز به نمایش گذاشته خواهد شد که ویژه نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مراسم جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا به دلیل کرونا

لغو مراسم جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا به دلیل کرونا