مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-21ورزشي

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!


باشگاه ملوان در حرکتی فرهنگی که معمولا در سایر باشگاه های دیگر رخ نمی دهد، در آستانه شب چله کارت پستالی را به یادگار برای هواداران تیمش ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در آستانه شب چله اقدامی جالب برای هواداران خود انجام داد که تاکنون کمتر نمونه آن در فوتبال ایران اتفاق افتاده است.

ملوانی ها در آستانه شب چله - که طولانی ترین شب سال است - کارت پستالی را برای 1500 هوادار خود در شهرهای مختلف استان گیلان از جمله بندرانزلی، رشت، آستارا و لنگرود ارسال کرده اند.

موضوعی که باعث خوشحالی هواداران ملوان شده است.

رامبد رشیدی، قائم مقام باشگاه ملوان در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: با کمک معاونت فرهنگی باشگاه سعی کردیم کاری کنیم که در ایران برای نخستین بار اتفاق افتاده باشد و به نوعی الگوسازی هم کرده باشیم.

ما کارت پستال ها را به همراه یک غزل از اشعار حافظ به آدرس هواداران باشگاه که قبلا از طریق پخش یک کتاب دریافت کرده بودیم، ارسال کرده ایم.

وی افزود: تعداد این کارت پستال ها حدود 1500 عدد بود که 500 کارت را به هواداران مان در شهر انزلی و 1000 کارت دیگری را نیز برای هواداران ملوان در دیگر شهرهای نزدیک به انزلی ارسال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!

اقدام جالب باشگاه ملوان در آستانه شب چله!