مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-21سياسي

فیلم کوتاه «فگار» در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد


فیلم کوتاه «فگار» به کارگردانی «محسن باقری دستگردی» توسط حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

- حجت الله شیروانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به صورت مشترک نگارش کرده اند که یکی از تولیدات کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری استان است.

شیروانی با اشاره به اینکه زمان فیلم فگار 9 دقیقه است، افزود: رضا یزدانیان تصویربردار، سینا کوهی فایق دهکردی تدوینگر، مهدخت اصغریان برنامه ریز و گریم، سجاد شیرازی صدابردار و صداگذار و سید صادق موسویان مدیر تولید این اثر بوده اند و زهرا امیرخانی ، مصطفی رییسی فیل آبادی و فرشته قادری دهکردی به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش کرده اند.

وی یادآور شد: شمس الدین آل معصوم، میلاد غلامی، داود امینیان، اکرم راستی قهفرخی، هادی شریف پور، علی اسکندری، کورش قلی پور، رضا جوانبخت، پدارم فرخ نیا و آناهید قاسمی از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

لازم به ذکر است که واحد هنرهای تصویری حوزه هنری تا کنون بیش از 10 فیلم با موضوعات آسیب های اجتماعی تولید کرده است و در آینده نزدیک فیلم فگار با حضور هنرمندان ، علاقه مندان، مردم استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «فگار» در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد

فیلم کوتاه «فگار» در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد